.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد. سخنگوی جدید قوه قضاییه منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد .

معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب شد
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد . (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد. انتصاب یک مازندرانی به ریاست کمیته عمران و حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
افرادی که مبتلا به سرطان بودند اغلب درد مداومی را تجربه می‌کنند، اما نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که فعالیت بدنی ممکن است به کاهش شدت این درد کمک کند. کاهش درد بیماران سرطانی با فعالیت بدنی
افرادی که مبتلا به سرطان بودند اغلب درد مداومی را تجربه می‌کنند، اما نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که فعالیت بدنی ممکن است به کاهش شدت این درد کمک کند.(ادامه)
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت. غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران درگذشت
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند . « علی کشوری » فرزند خلبان شهید احمد کشوری از حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند .(ادامه)
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است. دستورالعمل دریافت ارز دانشجویی اعلام شد
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
اعضای باند مخوف دزدان خون ریز که با مجروح کردن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ،خودرو و اموال آن ها را می‌ربودنددستگیر شدند. رانندگان تاکسی های اینترنتی طعمه دزدان خون ریز!
اعضای باند مخوف دزدان خون ریز که با مجروح کردن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ،خودرو و اموال آن ها را می‌ربودنددستگیر شدند.(ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟ افزایش سن بازنشستگی ؛ پاشیدن بذر یأس در جامعه ایرانی !
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟(ادامه)
استاندار مازندران در حکمی جهانشیر الهی را به عنوان مسوول دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب کرد.

مسؤول دفتر استانداری غرب مازندران منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی جهانشیر الهی را به عنوان مسوول دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب کرد. (ادامه)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه حزب اللهی یعنی؛ مجتبی شاکری(خبر)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه(ادامه)
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند. چرا بعثی‌ها پیکر شهید تندگویان را مومیایی کردند؟+عکس
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند.(ادامه)
زمان ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون رشته‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال ۱۴۰۳ تغییر کرد. زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور تغییر کرد
زمان ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون رشته‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال ۱۴۰۳ تغییر کرد.(ادامه)
مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تمدید شد. مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد
مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تمدید شد.(ادامه)
ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تغییر مهم آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به دوره قبل برگزاری آزمون در یک روز است. جزییات تغییرات آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۳/ امکان انتخاب دو رشته
ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تغییر مهم آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به دوره قبل برگزاری آزمون در یک روز است.(ادامه)
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران خبر داد که ۷۱۹ نفر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کردند. پایان مهلت ثبت نام انتخابات مجلس / ثبت‌نام ۷۱۹ داوطلب در مازندران
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران خبر داد که ۷۱۹ نفر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کردند.(ادامه)
 تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند.

آخرین آمار ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران/ کدام حوزها رکوردار شدند؟
تا پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعا ۴۹۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران نام‌نویسی نهایی خود را انجام دادند. (ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز :  داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. نام‌نویسی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
شمال نیوز : داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.(ادامه)
 یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود.

معیشت و رفاه عمومی اولویت اساسی است/ فراموشی معضل پسماند مازندران/ پیشگیری از اجرای طرح انتقال آب مازندران
یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود. (ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد. واکنش وزارت علوم به حواشی جلسه دفاع یک دانشجو در دانشگاه تهران
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرصت ثبت‌نام متقاضیان از ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ تمدید شد، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به درگاه الکترونیکی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه نمایند. فراخوان جذب امریه‎ (مرحله چهارم) سازمان بنادر و دریانوردی+ جزییات
شمال نیوز : فرصت ثبت‌نام متقاضیان از ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ تمدید شد، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به درگاه الکترونیکی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه نمایند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند. اگر نماینده‌ای در انتصابات دخالت کرده باشد، در بررسی صلاحیتش تاثیر دارد/ لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان نرسید
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند.(ادامه)
شمال نیوز  : به دنبال تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به سمت معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد .... « سردار شاهچراغی » معاون سیاسی وزیر کشور شد
شمال نیوز : به دنبال تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به سمت معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد ....(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.